HR en Preventie

Medewerker

Wie ben jij?

Wij zoeken een teamplayer die zichzelf herkent in het volgende profiel:

  • Een bachelor of gelijkwaardig denkniveau door ervaring.

  • Administratief en organisatorisch talent met oog voor detail.

  • Zelfstandig, proactief en verantwoordelijk, met een sterke focus op resultaat.

  • Flexibel in taken, werktijden en aanwezigheid.

  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en een basiskennis Frans en Engels.

  • Ervaring in de bouwsector is een pluspunt.

  • In het bezig van een diploma preventie-adviseur of bereid om dit te halen.

Wat vragen wij je?

Als HR & Preventie Medewerker ben jij de spil in ons HR- en preventiebeleid. Je krijgt een veelzijdig takenpakket, waaronder:

  • Ondersteunen van collega's en de operationele werking vanuit HR en preventie.

  • Beheren van het tijdsregistratiesysteem, werkloosheidsaanvragen en Checkin@work.

  • Organiseren van payrollprocessen en bijbehorende communicatie.

  • Coördineren van medische onderzoeken, werkkeuringen en opleidingen.

  • Registreren en rapporteren van arbeidsongevallen.

  • Uitvoeren van acties binnen het jaarlijks preventieplan en de VCA-audit.

  • Opvolgen van sollicitaties en verzorgen van een warm onboardingproces.

  • Beheren van administratieve taken zoals documentbeheer, mailboxbeheer en werfadministratie (aanmeldingen, VGM-plannen, vergunningen).

  • Beantwoorden van eerste vragen van medewerkers en zorgen voor een uitstekende service.

Wat bieden wij je?

Bij ons krijg je de kans om jezelf verder te ontwikkelen in een functie met veel afwisseling en verantwoordelijkheid. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een warm welkom en begeleiding met on-the-job training en externe opleidingen.

  • Groeimogelijkheden binnen jouw functie.

  • Flexibele werktijden (starten tussen 7u en 9u).

  • 12 ADV-dagen en 20 wettelijke verlofdagen in het kader van bouwverlof.

  • Glijdende werkuren voor een gezonde werk-privébalans.

  • Maaltijdcheques, ecocheques en een groepsverzekering.